Wie weet welk beestje dit is?

Sinds een tweetal weken hebben wij veel miniscule kruipende beestjes aan ons keukenraam, iemand een idee wat voor beestjes dat zijn en hoe te bestrijden ? Heb een foto genomen en zo veel mogelijk uitvergroot . Iemand die raad weet ? Alvast bedankt

Picture for question
een maand geleden
in: Insecten
4.9K
Biancab
een maand geleden
Ik zou het echt niet weten , ze komen uit als het wat warm is in huis, in de ochtend zijn ze gewoon niet te zien , ik wil er gewoon vanaf maar weet niet waar de bron zit helaas , toch bedankt voor je reactie
Fienevraagt
een maand geleden
Het lijkt op een vliegende mier kan dit kloppen?
Amadea
een maand geleden
Nee, het is nog veel te vroeg in het jaar om vliegende mieren te kunnen zien.
Amadea
een maand geleden
Zou het mogelijk zijn zo'n beestje op een stuk wit papier te laten zitten en er dan een foto van te maken? Het is nu zodanig onduidelijk dat determineren vrijwel onmogelijk is....
Biancab
een maand geleden
Amadea ik heb de foto veranderd , ik hoop echt dat je me kan helpen , want ik word er knettergek van , mij lijken het gewoon vliegjes maar waar komen die toch vandaan ineens?
Amadea
een maand geleden
Dat lijkt warempel wel een termiet. Woon jij misschien in Limburg?
Biancab
een maand geleden
Amadea , nee helemaal niet , ik woon in West Vlaanderen. Enig idee hoe ik die weg krijg ? Ik snap er niks meer van .

Geef als eerste antwoord